Carglass® helpt uw klanten altijd en overal, in hun eigen taal. Ze bellen ons in België en in 23 Europese landen*. Via het nummer 00(32)800 13636000** of 0032 78 78 12 12 komen ze terecht bij het Belgisch-Luxemburgse contactcenter van Carglass®. Onze medewerkers ondernemen onmiddellijk passende actie. Is uw klant verzekerd voor glasbreuk? Dan treedt het derde-betalersyteem in werking.
*De Internationale Service Procedure van Carglass® geldt in Denemarken, Duitsland, Estland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Litouwen, Luxemburg, Marokko, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Servië, Slovenië, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.
Bij een defecte autoruit in het buitenland, belt u naar 00(32)800 13636000** of 0032 78 78 12 12 (24/7).
U komt terecht in het Belgische Customer Contact Center, waar wij u helpen in uw eigen taal.
We stellen het dossier op, geven alle informatie door aan het Service Center van Carglass® in het land waar u zich bevindt en regelt de kosten indien u verzekerd bent tegen glasbreuk.
**Bij voorkeur vanaf een vaste lijn. Lokale operators kunnen kosten aanrekenen of het nummer blokkeren voor mobiele oproepen.